Boerderijtuinen
Image default
Telefonie

De klantenservice van grotere bedrijven zoals eBay bereiken

Als u hulp nodig heeft, kunt u contact met eBay opnemen. eBay kan u snel helpen door online met u te chatten of door een snel telefoontje. Lees hier meer over de klantenservice van grotere bedrijven bereiken.

  • Klik op Help & Contact bovenaan de meeste pagina’s.

  • U kunt gevraagd worden om in te loggen. 

  • Selecteer in het menu het onderwerp dat het beste bij uw probleem past.

  • Ze tonen u een snelle manier om uw probleem zelf op te lossen, of ze tonen u de beste manier om contact op te nemen en wanneer ze beschikbaar zijn.

  • Klik op de link “Bel ons”, “Chat met ons”, of “Mail ons” aan de rechterkant van de pagina.

Telefoon

Zij bieden telefonische ondersteuning voor de meeste problemen. Als u het onderwerp kiest dat het beste bij uw vraag past, kunnen zij ervoor zorgen dat uw probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Zorg ervoor dat u het telefoonnummer en de eenmalige toegangscode gebruikt die u hebt gekregen. Dit zorgt ervoor dat ze de informatie hebben die we nodig hebben als ze met u praten.

Deel het telefoonnummer niet met anderen. Er zijn verschillende telefoonnummers om contact op te nemen met de verschillende klantenserviceteams van eBay.

E-mail

Ze kunnen je vragen om ons een e-mail te sturen als ze je probleem verder moeten onderzoeken. Zorg ervoor dat je het formulier volledig en zo gedetailleerd mogelijk invult.

Als je contact opneemt, vermeld dan zo veel mogelijk details. Vermeld datums, objectnummers, gebruikersnamen en eventuele stappen die je hebt ondernomen voordat je je vraag stelde. Als je een algemene vraag hebt over een bepaalde transactie, neem dan contact op met de koper of verkoper voordat je contact met ons opneemt. Afhankelijk van je specifieke kwestie of vraag zijn mogelijk niet alle contact opties beschikbaar.

Belangrijk

Het kan zijn dat je je pop-up blocker moet uitschakelen om ervoor te zorgen dat je alle informatie in Help & Contact ziet.

Gebruik het vakje “Was deze pagina nuttig?” onderaan de pagina om uw vraag te stellen. Zij kunnen dan niet op uw bericht reageren. Om contact op te nemen, moet u de onderstaande instructies volgen.

Informatie naar de klantenservice sturen

Soms kan de klantenservice u om meer informatie vragen om een probleem met uw account op te lossen. Als je bijvoorbeeld een betaling hebt gedaan voor je verkoperskosten maar deze niet op je account staat, kunnen ze je vragen om ons een kopie van je bank- of creditcardafschrift te sturen.

De snelste en gemakkelijkste manier om je documenten te sturen is om alle documenten te scannen en ze elektronisch te e-mailen. Als zij u hebben gevraagd documenten te sturen, hebben zij u een link gestuurd naar een andere Help-pagina waar u de documenten kunt uploaden. (Er zijn verschillende upload links voor het verzenden van documenten naar verschillende eBay-teams).

Zo uploadt u documenten

  • Scan of maak een digitale foto van je documenten.

  • Sla de documenten op je computer op (bijvoorbeeld op je bureaublad of in Mijn documenten).

  • Ga naar de uploadpagina en meld je aan. (Controleer de e-mail die wij u hebben gestuurd voor de link).

  • Klik op Bladeren om de documenten te selecteren die u op uw computer hebt opgeslagen, en klik vervolgens op Openen om ze aan de lijst toe te voegen.

  • Kies het soort document(en) in de vervolgkeuzelijst en voer een opmerking in het vak aan de rechterkant in.

  • Als u klaar bent, klikt u op Uploaden.

  • Controleer uw documenten en klik op Verzenden.

Lees hier hoe u het beste de klantenservice van telecom kunt bereiken.

https://klantenservicedirect.nl/