Bedrijven

kenmerken van een goede kunstplant | Kunstpalm

Plastic planten zijn ook niet bepaald goedkoop: Deze faux fiddle bladvijg van World Market zet u terug $179, terwijl een soortgelijke van CB2 $299 kost. Bij $45, zijn de Licht Bruinende Nepinstallaties van $45, beduidend goedkoper, maar ook kleiner. Terwijl 300 dollar lijkt een vreselijke veel geld te besteden aan een nep-plant – vooral gezien het feit dat u kunt krijgen de echte deal voor ongeveer 70 dollar in The Tree Center – het feit dat het voor altijd zal leven, ongeacht hoeveel je verwaarlozing het is een begrijpelijke draw.
Net zoals modefanaten vastbesloten zijn om vadersneakers en moeders jeans weer relevant te maken, is er een neiging om het verleden te ontginnen voor dingen die misschien ten onrechte zijn afgewezen. Het is hetzelfde wat er gebeurd is met het neuken van tapijt: Ooit werd het beschouwd als een ondeugdelijk overblijfsel uit de jaren ’70, maar nu is het een nietje van studentenkamers, eerste appartementen en nog veel meer. Waarschijnlijk heb je zelfs zo’n harig kussen op je bank liggen.

Dit artikel is geschreven door Kunstpalm: De verkoper van kunstplanten, kunstbloemen, een kunstboom en een kunsthaag.

Voordat je de inhoud van je veelbetegelde boven planthoek vervangt door een bosje namaakproducten, waarschuwt Tavella echter dat er één potentieel nadeel is. “Ik maak me er zorgen over vanuit een duurzaamheidsperspectief”, zegt ze over de trend. Veel valse planten zijn gemaakt van plastic, wat de oceanen en het milieu vervuilt. En in tegenstelling tot hun levende broeders, helpen fauxplanten niet bij het creëren van betere luchtkwaliteit voor ons om te ademen. “Het zou een goede gelegenheid zijn voor een merk om met een aantal duurzame en kwalitatief hoogwaardige producten uit te komen,” merkt Tavella op.

Te oordelen naar hun aanwezigheid, niet alleen bij commerciële design arbiters zoals CB2, IKEA, Target en West-Elm, maar ook bij plantenwinkels zoals Terrain, lijkt het erop dat nep-huisplanten nergens heen gaan. En dat is prima, vooral als je ze mengt met echte planten, zoals Remtema vaak suggereert aan klanten die grote arrangementen willen (“één nepplant is gemakkelijk te passeren, maar een groep van zeven zou niet overtuigend zijn,” zegt ze). Vergeet alstublieft niet om af en toe die o zo overtuigende bladeren af te stoffen.

Het is geen geheim dat zoveel jonge mensen ernaar streven om liefdevolle plantenmoeders te zijn. Het wordt steeds duidelijker als we de appartementen van onze vrienden binnenlopen en we worden begroet met een nieuwe, met bladeren bedekte rietstruik die aan het plafond hangt of nog een sappige rietje dat op een reeds drukke vensterbank wordt geperst. Zelfs met alle liefde voor het leven van de plantenkoningin zien we tussen al het groen niet vaak knallend gekleurde bloemetjes. Volgens Donna Letier, CEO en mede-oprichter van Gardenuity, staat dat op het punt te veranderen.

Een kunsthaag van hoge kwaliteit vind je bij Kunstpalm. De verkoper van kunsthagen, kunstplanten en kunstpalmen.

“Bloemig is in. Met huisdecoratie, schoonheidsmerken, modehuizen en in de keuken. En, de gemakkelijkste manier om deze trend tot leven te brengen is met de echte, bloeiende planten”, vertelt Letier aan Refinery29 via e-mail. “We kennen allemaal de vele voordelen van planten als onderdeel van je leven – ze helpen ons ons ons beter te voelen, ze reinigen de lucht, ze stimuleren de genezing, ze maken ons productiever, en het zien van groen helpt ons om ons meer ontspannen en kalmer te voelen. Maar om te voorkomen dat we het vergeten, ze zijn zo mooi!”
Schoonheid in je ruimte brengen kan natuurlijk worden bereikt met allerlei soorten planten, maar er is iets extra-extra-speciaals aan het belonen van het zorgvuldig verzorgen van een plant met prachtige bloemen. En, zelfs voor beginnende plantenvrouwen is het mogelijk om die mooie beloning te krijgen. Ahead, Letier en Joyce Mast, de officiële “Plant Mom” bij Bloomscape, delen hun favoriete bloeiende planten, die zowel gemakkelijk te verzorgen als mooi zijn om naar te kijken.

Bij zijn we hier om u te helpen navigeren door deze overweldigende wereld van dingen. Al onze marktplukken worden onafhankelijk geselecteerd en samengesteld door de redactie. Als je iets koopt waar we naar verwijzen op onze site, kan Raffinaderij29 commissie verdienen.

Goed verlichte, verrassend grote ruimtes waarin alle mogelijke oppervlakken zijn bedekt met onberispelijk wit marmer. Diptyque kandelaars, waarvan de wasachtige restanten zijn uitgeschept, worden gebruikt om assortimenten van lippenstift en make-up kwasten in op te bergen. Een gespiegeld dienblad met precies het juiste assortiment sieraden, parfumflesjes en cosmetica. Een hangende plant – of drie! – boven een witte klauwvoetkuip, met de pootjes net laag genoeg om je je af te vragen of hun eigenaars ze kunnen aanraken tijdens het baden.

Herkent u een van deze trends op het gebied van badkamerinrichting en opbergruimte? Als dat zo is, dan is dat waarschijnlijk omdat ze alomtegenwoordig zijn op de invloedrijke schoonheidssite Into The Glossier – de voorloper en redactie van het cosmeticabedrijf Glossier – en The Coveteur, een andere populaire site die regelmatig beschikt over de badkamers, schoonheidsroutines, kasten en huizen van de hippe, rijke, en goed verbonden mensen. Het doel van deze franchises is het documenteren van de schoonheid en de winkelrituelen van een bepaald soort coole, nog steeds te vergelijken vrouwen – je weet wel, in zoverre dat model-slash-DJ’s, mode-ondernemers en mensen met achternamen als Getty en Vreeland “betrouwbaar” zijn. Maar ze hebben tegelijkertijd, en waarschijnlijk onbedoeld, een zeer specifieke binnenhuisarchitectuur in stand gehouden die de afgelopen jaren overal is gaan opduiken. Misschien heb je het zelfs zelf geadopteerd.
“Ze hebben zelfs invloed gehad op de manier waarop ik mijn eigen stijl vormgeef…

https://kunstpalm.nl/